Sponsorintroductie Doon Communicatie
Geplaatst op: 16-11-2017 - 948 keer gelezen
Silvia Heijnen is eigenaar van en drijvende kracht achter Doon Communicatie.
#oog voor wat mensen beweegt
#doen wat goed voelt
#voor elkaar van betekenis zijn
Dat zijn belangrijke pijlers in haar werk: het communicatief begeleiden van verandertrajecten bij opdrachtgevers in de profit, non-profit en publieke sector. Veranderingen zowel binnen organisaties als in de leef- en woonomgeving van mensen. Begeleiding zowel strategisch, tactisch als operationeel.
Oog voor wat mensen beweegt
Wie draagvlak wil creëren voor zijn plannen of mensen mee wil nemen in een verandering, moet oog hebben voor wat mensen beweegt. Iedereen beweegt anders, iedereen is anders te bewegen. Doon Communicatie ontdekt samen met mensen wat een verandering voor hen betekent of betekenen kan. Ze brengt hun verwachtingen in beeld, waar ze blij van worden en wat hen zorgen baart.
Doen wat goed voelt
Elke succesvolle verandering begint met een gevoel van urgentie. Doon Communicatie ziet waar het wringt en waar kansen en mogelijkheden liggen. Als het goed voelt, gaat ze ervoor. Vol energie, met passie en plezier. Van voelen naar handelen: ‘gewoon doon’. Plannen geven houvast, maar pas in de uitvoering zie je of iets werkt. Daarom is Doon Communicactie het liefst zelf actief in het proces.
Voor elkaar van betekenis zijn
De verschillen tussen mensen bieden unieke kansen: kansen om elkaar aan te vullen, voor elkaar van betekenis te zijn. Doon Communicatie helpt organisaties de verschillen te benutten om er samen beter van te worden. Ze weet mensen met verschillende perspectieven samen te brengen en mét hen te ontdekken wat hen bindt of dichter bij elkaar kan brengen.
Ondernemen met hart en ziel
Silvia Heijnen onderneemt met hart en ziel. En doet dat ook geheel belangeloos voor een aantal (maatschappelijke) initiatieven. Vanuit de overtuiging dat de wereld er heel anders uitziet, als iedereen met zijn haar kennis of expertise van betekenis is voor een ander. En waarden niet alleen financieel beschouwt, maar ook vanuit groei, kennis, netwerk, inspiratie en energie. Eén daarvan is Park Leudal-Oost.
www.doon-communicatie.com